Van pas naar pas... - Reisverslag uit München, Duitsland van Robin BMW - WaarBenJij.nu Van pas naar pas... - Reisverslag uit München, Duitsland van Robin BMW - WaarBenJij.nu

Van pas naar pas...

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

09 Mei 2009 | Duitsland, München

Vroeger wel met mijn ouders een aantal passen gereden, gezellig met zijn 4-en, ik en mijn broer ruziend op de achterbank, en dan die lange bergetappes. Vond er toen weinig aan, maar dat lag ook aan mijn broer ;-)...

Maar nu...uit vrije wil. Passo Rolle, Braccon, Cereda, S. Pellegrino etc...pas na pas die bergtoppen over geknald. Die u-bochten waar je U tegen zegt, die 18%, de zon, en de uitzichten. Blijft boeien.

Maar je moet ook een keer door, dus Trento achter me gelaten en via Samnaun eindelijk eens mijn tank goedkoop vol gegooid. Voor 0,79cent super benzine. Zo kan het dus blijkbaar ook, en dat kwartje van kok begrijp ik nu ook niet meer. Toch echt 0,55 cent goedkoper daar...Het is dat ik op de motor ben en bijna niet kon kopen, maar anders...Dat luchtje toch maar gedaan, want na zoveel weken op de motor ruik je niet echt frisser.

Dat is inmiddels ook opgelost, want Esmira was zo lief om mijn kleding even te wassen. Nu in Munchen, bij Emiel. Inderdaad mooie stad en de eerste bierstube hebben we al aangedaan. Niet normaal, maar gewoon 3000 duitsers met ieder niet 1 maar 2 glazen bier. En dan van ieder een liter, kijk da's nou door drinken!

Vandaag natuurlijk BMW museum bezocht, dat kon voor een liefhebber niet uitblijven. Erg fraai, en zeker nog voor de crisis neergezet...

Zondag door naar de Vogezen. Laatste week is begonnen! Aan al het moois komt een eind...

Grtz Robin

Ps wat nieuwe foto's meteen geplaatst
:SMS update:: 11 mei 2009 :
D bergen echt achter me nu.vogezen prachtig groen n mooi glooiende weggetjes om te rijden.in motorhotel met zo'n 2O fanatieke bikers.vlees vd bbq n vl bier dus!

  • 09 Mei 2009 - 15:39

    Joop:

    Hai Robin,
    Weer grootse en mooie avonturen,geweldig. Dat Duitse bier trekt me wel aan, vooral de meiden die er wel 10 kunnen dragen. Je videootje gedraaid, 't was net of ik achterop zat voor even. Leuk hoor. Nou zet hem op en maak er een mooie laatste week van.
    J & J

  • 09 Mei 2009 - 20:21

    Karin:

    Hey! Heb je net gesproken.
    Nog even 2 dingen:
    1. wel thuis komen (na al die vrije weken wordt het misschien lastig voor je...).
    2. Laat die z.. even voor wat hij is! Denk dat dat beter voor je is...

    lieffie, tot gauw. Ik net terug ui China en wacht op je! kus

  • 10 Mei 2009 - 17:57

    Eva & Henning:

    Hi Robin,

    Geniet nog even van je laatste week! Mooie foto's, wij hardwerkende mensen (ja verschil moet er zijn ;-)) krijgen er wel een heerlijk vakantiegevoel van.
    Tot gauw.

    Liefs, Eva & Henning

  • 10 Mei 2009 - 19:30

    Eve :

    Hoi Robin,
    Ik ben groot en ik vond het heel leuk dat je er was. Het leukste was dat we met jou gingen wandelen in het Olympiapark. En ik heb jou geen kusje gegeven maar wel een handkusje. Nou, fijne reis nog en tot een andere keer. Een dikke kus van Eve, je roodharige vriendinnetje :)

  • 11 Mei 2009 - 07:32

    Rico:

    Zeg eh... niet om het een of ander maar toont 'onze Robin' met zijn toer niet gewoon hoe mooi Europa eigenlijk wel niet is ? Nou Robin, nog ff dan... Geef die BMW 'm nog ff flink van katoen.
    Groeten, Rico.

  • 11 Mei 2009 - 13:55

    Emiel:

    Zie je wel, dat biertje in München smaakt naar meer...Beter dan die Braziliaanse cocktail van je!

  • 11 Mei 2009 - 14:33

    Mapa:

    Langzaam maar zeker richting huis, was je al eerder in de Vogezen of is dit de eerste keer?. Wij hebben daar al zoveel keer gereden en het blijft altijd fantastisch om het mee te maken. Nu richting Moezel en Eifel, ook daar die prachtige binnenwegen en niet druk, het lijkt wel of je de enige bent, die daar rijdt. Hoop voor jou, dat het weer goed blijft, want dat is uiteraard belangrijk. Ga je nog langs Rolf, hij is namelijk zo'n enorme motorgek en zeker weet hij een BMW te waarderen.
    Tot zaterdag en groetenh van ons.

  • 12 Mei 2009 - 16:17

    Carlo:

    Hey Robin, wat ben jij een stel machtig leuke motormaatjes tegengekomen man, daar moet je eens vaker mee gaan rijden. Volgens mij wachten ze wel op je bij de eerst volgende splitsing, kruising, rotonde, grensovergang... Was bijzonder gezellig en zou er zo weer voor naar Tenna rijden. Graag tot in NL. We laten je de Achterhoek wel een keertje zien ;-)

  • 13 Mei 2009 - 10:30

    Je Broer:

    JaJa nog effe en dan is het baasje weer thuus!..ga je nog langs Rolff? Nou geniet er nog maar even van..Grtz

  • 15 Mei 2009 - 19:26

    Esmira :

    Als het goed is ben je bijna thuis. Voor je vriendin, succes zondag met de marathon! En Robin, je bloemen zijn prachtig. De klokjes en roosjes nog als nieuw en de lelie's geel en groot. Nogmaals dank! Doei doei x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Reisje met motor door europa

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 15358

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 16 Mei 2009

Grand Tour de Europe

Landen bezocht: