De voorbereidingen komen tot een einde - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Robin BMW - WaarBenJij.nu De voorbereidingen komen tot een einde - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Robin BMW - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen komen tot een einde

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

03 April 2009 | Nederland, Amstelveen

Zo, dat is veel voorbereiden de laatste weken... Motor laten checken bij dealer, oliepeil, remmen, reservelampjes, bandenplaksetje, geel overjasje voor zichtbaarheid, spanningsmeter, nog wat extra olie mee, niergordel gekocht, en natuurlijk die geweldige motor. Eindelijk mag ik ém proberen! Motorrijders onder ons snappen dat gevoel. Wegrijden van huis, gas open, en rustig de route kiezen die je voor ogen hebt.

En wat een route; alles in mijn net geplaatste GARMIN, dat moet lukken. Ligt hopelijk niet meer aan de spullen die ik heb gekocht ;-).

Ik zal jullie af en toe een update sturen; ergens in een stadje met internetcafé. Kijk maar of je het leest of niet, hopelijk vind je het leuk om te lezen.

Mijn webpagina is: www.robinbmw.waarbenjij.nu; hier zul je mijn reisverhalen, en als het lukt ook foto's van onderweg aantreffen.

Idee is om eerst naar Normandië te gaan, gevolgd door Portugal, Spanje, Zuid Frankrijk, Italië, Zwitserland, Oostenrijk en Duitsland. Op laatste deel tref ik nog wat bekende motorrijders, maar als je wilt mag je ook aanhaken...Voorwaarde: dat je een motor meeneemt ;-)

Ieder alles goeds en tot het volgende bericht!

Robin

• 03 April 2009 - 10:04

Karin:

Dat heb je leuk geregeld, ik ontvang in elk geval graag je reisverslag!

x K

• 03 April 2009 - 10:11

Emiel:

En heb je München ook in je Garmin geprogrammeerd?

Goeie reis en geniet!

• 03 April 2009 - 12:32

Natasja:

Ha klinkt goed eindelijk weg Alleen die niergordel klinkt voor een leek ....

Goeie reis rij voorzicht x Natasja

• 03 April 2009 - 15:01

Pa:

Eerst nog even met Karin komen eten voordat je weg gaat. Alles even de revue laten passeren en dan ja dan kun je rijden zoveel als je wilt.

• 03 April 2009 - 15:33

Twannie:

Robinho!
    Wanneer ga je nu vertrekken???

• 03 April 2009 - 18:51

Antal De Waij:

Hoi Robin, Leuk om te lezen, goed initiatief om op web2.0 wijze bij te blijven! Jij komt er wel :-) Tot bels!
    Antal

• 04 April 2009 - 08:57

Corine:

Hi, je bent al onderweg begreep ik net van K!
    Veel plezier, voorzichtig (preek, preek) en laat maar snel wat van je horen hier!!!
    Groetjes van ons uit Capelly Valley!

• 05 April 2009 - 21:56

Christian:

Sjonge, Robin online, waar gaat de wereld heen! Goeie reis kerel! Hou je er wel rekening mee dat er in het buitenland in die Garmin van je geen flitspalen mogen staan...? Als je nog vrijgezelle agentes tegenkomt stuur je ze maar door ;oP Hou alles heel en veel plezier!
    Christian

• 05 April 2009 - 21:56

Christian:

@ Natas:
    Die niergordel is vast zo'n worsteltrofee ofzo maar dan zonder grote blingbling gesp ;-)

• 06 April 2009 - 19:54

Harry:

Hoi maatje, c`est bon en France? amusez-vous en route du Grand Tour, hou hem tussen de lijntjes .... geniet ervan en neem de tijd .... want als je terug bent ligt er een leuk business plan om te implementeren .... misschien wel net zo leuk als een stukkie door Europa touren ;o)
    ciao Harry

• 07 April 2009 - 09:59

Rico:

Hee Robin ! Go ! Go ! GO ! GO ! Hit the road !

• 07 April 2009 - 10:11

Rico:

Hee Robin ! Go ! Go ! GO ! GO ! Hit the road !

• 08 April 2009 - 19:26

Ewa:

Hoi hoi!
    Ik zie dat je gweldige tijd hebt!!!Geniet maar van! De foto's zijn heel mooi!Karin zal je erg missen , denk ik...liefs, E