Noord Spanje Parc National Picos de Europa Portes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Robin BMW - WaarBenJij.nu Noord Spanje Parc National Picos de Europa Portes - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Robin BMW - WaarBenJij.nu

Noord Spanje Parc National Picos de Europa Portes

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 April 2009 | Spanje, Madrid

Voor de liefhebbers van mooie uitzichten en weggetjes, een indruk van de dingen die ik zie.

Nog steeds in Noord Spanje, vandaag dwars door een National Park gereden, geen sterveling, behalve zo´n 15 wilde paarden die net om de hoek van een rots op de weg naar beneden kwamen rennen...oepes...vol in de remmen en hopen dat zij niet van de schrik jou een dreun geven! Niet handig met die 200 mtr diepte naast je.

Denk je alles te hebben gehad, gebeurde het na een uur weer, maar nu waren het zo´n 100 schapen die de gehele weg blokkeerden. Met herden en 3 honden, lekker traditioneel zullen we maar zeggen ;-)

Los van de beesten toch beetje rustig aan doen hier. Die spanjaarden laten namelijk de afgebroken stenen van de rotsen boven me gewoon liggen op de weg. Het lijkt soms een slalom hier, dus heel veel km´s toeren op een dag is er niet bij. Lekker relaxed dus.

Adiós amigos!

• 08 April 2009 - 20:14

Rico:

Hoi Robin ! Mooie foto's en leuk idee om ons op deze wijze een beetje op de hoogte te houden. Ga zo door ! Voorzichtig maar en lekker cruisen op die Bee em double-U... Groeten, Rico.

• 08 April 2009 - 20:53

René:

Wat een indrukwekkende uitzichten en prachtige foto's zeg! Dat moet een heerlijk gevoel zijn om daar rond te rijden, die vrijheid, die rust.
    Zo te zien zorgen die loslopende paarden en schapen er ook voor dat je het wat rustiger aan moet doen; ben je misschien toch nog op hetzelfde moment in Nice als Karin... ;-)
    En hebben ze die parachutist nou nog steeds niet van die dakrand kunnen bevrijden...
    Veel plezier met het vervolg! Adiós amigo

• 09 April 2009 - 06:55

Joyce:

he Robin,

Zo te lezen en aan de foto's te zien, heb je het ontzettend naar je zin. Doe maar voorzichtig met het motorrijden en die wilde beesten op de weg.
    Veel plezier, geniet ervan!
    Vanavond ga ik gezellig met je vrouwtje een hapje eten.

Liefs,
    Joyce

• 10 April 2009 - 17:54

Maenpa :

Bedankt voor je telefoontje en fijn dat het allemaal naar wens gaat. Compostella is een van de belangrijkste bedevaartplaatsen in Europa, apostel Jakobus werd onthoofd en is door 2 discipelen per boot naar C. gebracht en daar begraven. Op het graf werd de basiliek gebouwd. C. telt 100.000 inwoners waarvan 35.000 studenten. Belangrijke bezienswaardigheden zijn:La Catedral, el Palacio de Rejoy, el Hostel de los Reyes Catolico en el Colegio Jeronimo. Tot horens W&W