Tijdsbarriere doorbroken - Reisverslag uit Porto, Portugal van Robin BMW - WaarBenJij.nu Tijdsbarriere doorbroken - Reisverslag uit Porto, Portugal van Robin BMW - WaarBenJij.nu

Tijdsbarriere doorbroken

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

13 April 2009 | Portugal, Porto

En ik hoefde er geen eens hard voor te rijden, dat uur kreeg ik zo kado! Ik heb de tijd weer terug mogen zetten, da´s toch mooi een uur extra vakantie ;-). Nu in Porto, na een - moet zeggen - weer erg fraaie rit langs de kust ten westen van Santiago d C. Ben eerst volledig westwaarts gereden via Porto do Son, Rebeira, Vigo, Ponte de Lima, dan de grens over en nu in Porto. Hotelletje geregeld, en voor die 28 eurries krijg ik ook nog een eigen badkamer met ontbijt. En de motor in een afgesloten parking is toch wel fijn ´s nachts hier. Da´s toch niet duur al zeg ik het zelf. Helaas volgt het slechte weer uit het noorden van Spanje mij hiernaar toe. Vrijwel geheel droog gereden, prettig, maar nu regent het in de stad. Zal wel weer opklaren, en ik denk dat ik anders nog maar een nachtje ga blijven.

Gisteren al veel gezien van deze mooie stad! En ik vind die porto´s een stuk aardiger dan die Spanjaarden tot nu toe. Ze zijn je erg behulpzaam, je krijgt steeds een leuke lach met erg weinig tanden te zien, je moet ook niet te dicht in de buurt gaan staan, want erg fris ruiken de meesten niet...ha ha Voor de rest is het prima te doen. Ik ga zo maar eens lekker wat port proeven in de vele proeverijen hier...

Grtz all en to be continued

  • 13 April 2009 - 15:29

    Henning:

    ehmmmmm wat dat uur betreft....kleine reminder....je gaat vast ook weer eens de andere kant op .....kon het niet laten hahahaha..by the way is de paashaas ook bij jou langs geweest? See ya

  • 13 April 2009 - 15:42

    Mapa:

    Wachten op je bericht via skype. Je bent lekker geslaagd met je hotel, zo kun je het gezien de prijzen nog wel een tijdje uithouden. Tot zo!!

  • 13 April 2009 - 18:48

    Joop:

    Neem een lekker stukje kaas bij de Portugese port,mmmmmmm.
    Jammer van de mindere weersverwachting, maar wij zullen zonnig met je mee reizen.
    Sante,

    J & J

  • 14 April 2009 - 07:19

    Sharon:

    Hey Hattink,

    Leuk om je bericht(en) te lezen. Berichten voor mij, want wij waren een weekeindje in Duitsland. Misschien ook leuk voor jou om te lezen wat wij doen... :) Dagje Dusseldorf bezocht veel gezien (met name terrasjes, van terras naar terras hahah! Tweede dag hele dag op de ski's gestaan in Botrop! Heel gave piste, leuk om eens met een groepje naar toe te gaan. Derde dag na bezoek aan Nijmegen weer richting huis en nu (helaas)weer op het werk. Zelfs een lang paasweekeinde duurt voor mijn gevoel te kort!

    Geniet ze!
    Groetjes,
    Sharon

  • 14 April 2009 - 07:32

    Rico:

    Robin,
    Have fun in Portugal. Veel vis op het menu had ik begrepen ? Voorzichtig maar met slecht weer, hier in Nederland hebben we op het moment niet veel te klagen vwb het weer.
    Cruis ze en de groeten,
    Rico.

  • 16 April 2009 - 17:27

    Freek:

    Groetjes uit Cabo San Lucas, Mexico, 7 dagen aan het cruisen.
    Leuke trip zo te lezen
    veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Reisje met motor door europa

Actief sinds 01 April 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 15368

Voorgaande reizen:

04 April 2009 - 16 Mei 2009

Grand Tour de Europe

Landen bezocht: